Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een product bestellen?
Een product bestel je op de pagina ‘Paper Products’. Klik het gewenste product aan, klik vervolgens op de bestelknop en reken af in je winkelmand.

Hoe kan ik een product retourneren?
Is het product toch niet naar je zin? Dan kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Vul hiervoor ons retourformulier in. Je kunt ook contact met ons opnemen via ons contactformulier of via info@bluefrangipani.nl. De kosten van het terugsturen van een pakketje zijn voor de koper. Wij sturen de product- en leveringskosten terug op je rekening zodra het pakketje bij ons binnen is.

Kan ik ergens een opmerking/vraag/klacht indienen?
Je kunt bij ons altijd terecht met een vraag, klacht of opmerking. Neem hiervoor contact met ons op via ons contactformulier of via info@bluefrangipani.nl. Wij reageren hier zo snel mogelijk op.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Bij Blue Frangipani kun je betalen via iDeal, PayPall of een directe bankoverschrijving.

Hoe lang is de levertijd?
Wij streven ernaar om alle producten te leveren binnen 3 werkdagen.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Wij hanteren altijd een bedrag van € 3,80 aan verzendkosten.

Mijn vraag staat hier niet bij. Wat  nu?
Staat je vraag niet tussen onze veelgestelde vragen? Stel dan je vraag via ons contactformulier of via info@bluefrangipani.nl. Wij reageren hier zo snel mogelijk op.